مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:002021-03-06ورزشي

تاثیرپذیری مناظره های دانشجویی به تقویت مهارت سخنوری بستگی دارد 


 دانشجوی حقوق دانشگاه فردوسی گفت: تاثیرپذیری مناظره دانشجویی زمانی محقق می شود که افراد مهارت سخنوری و فن بیان خود را تقویت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی  دانشجوی حقوق دانشگاه فردوسی گفت: تاثیرپذیری مناظره دانشجویی زمانی محقق می شود که افراد مهارت سخنوری و فن بیان خود را تقویت کنند.

مطهره زندی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سطح نهمین مسابقات مناظره دانشجویی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تجربه شرکت در هشتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی را داشتم با این محیط آشنا بودم اما دیگر افراد تیم از روند مناظره آگاهی نداشتند و با این وجود، بسیار خوش درخشیدند.

خلاف تصور بود که مسابقات آنلاین مناظره با مشکل روبرو نشود اما خوشبختانه بدون هیچ مشکلی برگزار شد و مسابقات روند طبیعی خود را با حضور داوران بسیار خوب طی کرد.

وی در خصوص ارزیابی داوران افزود: در مرحله استانی، آنچنان که باید داوری به صورت تخصصی صورت نگرفته بود اما در مرحله کشوری تا به اکنون می شد این تخصصی بودن را احساس کرد و عدالت را دید.

این دانشجوی حقوق دانشگاه فردوسی در مورد مقایسه سطح مسابقات سال گذشته با سال جاری، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا، نمی توان مسابقات امسال را با سال گذشته مقایسه کرد چراکه روند برگزاری تغییر کرده اما به مرور زمان و نسبت به مرحله استانی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرپذیری مناظره های دانشجویی به تقویت مهارت سخنوری بستگی دارد 

تاثیرپذیری مناظره های دانشجویی به تقویت مهارت سخنوری بستگی دارد